Ledenadministratie

Ledenadministratie

De ledenadministratie van Venlosche Boys wordt uitgevoerd door de ledencommissie. Zij zijn verantwoordelijk voor een goede administratie van:
  • nieuwe inschrijvingen, wijzigingen en uitschrijvingen.
  • overschrijvingen.
  • adressenbestanden en e-mail databases.
  • beheer lijst aspirant-leden.
  • actuele ledenlijst.
  • contributie-inning.
Alle informatie met betrekking tot het lidmaatschap is terug te vinden in het menu "lidmaatschap" op deze website.

Aan de hand van in te vullen formulieren kan de ledenadministratie de gegevens verwerken en de administratie up-to-date houden. Dit gaat jammer genoeg nog regelmatig mis omdat leden (of ouders van jeugdleden) vergeten wijzigingen door te geven of zich niet uitschrijven als ze het lidmaatschap wensen te beëindigen. Meldt dit soort mutaties altijd bij de Ledenadministratie, liefst via het daarvoor bestemde formulier! Alleen zo krijgen we een correcte en volledige ledenadministratie.

Heb je vragen over de ledenadministratie, mail dan naar ledenadministratie@venloscheboys.nl. Ook voor vragen over digitale spelerspasjes kun je mailen naar dit adres.

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!